Ofte stillede spørgsmål

Bestilling & abonnement

  • Hvor meget koster de forskellige størrelse blomster fra bloom k?

    Du kan vælge størrelse og pris på dine blomster under bestillingen. Vi har tre buketter at vælge imellem.  Small til 179 kr., Medium til 245 kr. og Large til 325 kr. Alle priser er inkl. moms og levering.

  • Hvordan bestiller jeg blomster hos bloom k?

    Du kan bestille Enjoy buketter her

  • Der gik noget galt da jeg forsøgte at bestille mine Enjoy buketter, hvad gør jeg?

    Vi vil rigtig gerne hjælpe dig, så du kan modtage den ønskede buket. Kontakt os venligst på mail@bloomk.dk eller på 26 81 22 65.

  • Hvordan kan jeg se hvilken størrelse jeg har bestilt min Enjoy buket?

    Du kan se din nuværende bestilling på under “Min konto” og i din ordrebekræftelse, som du har modtaget på mail. Der står der, om du har bestilt en small, medium eller large.

    “Min konto” finder du her

  • Kan jeg ændre størrelsen på mine Enjoy buketter?

    Ja selvfølgelig. Du gå ind under “Min konto”, gå under abonnementer, klik på afbryd. Derefter går du op i menuen, og bestiller en ny buket med den nye størrelse. Du forbliver bare logget ind, og så husker siden alle dine info. Du skal bare lige indtaste dit kortnummer-oplysninger igen.

    Husk, at vi skal have dine ændringer inden onsdag aften kl. 24, til levering dagen efter.

    “Min konto” finder du her

  • Kan jeg lave en enkelt bestilling på en Enjoy buket uden at bestille abonnement?

    Ja. Måske skal du bruge blomster til en helt særlig lejlighed eller overraske en du holder af. Du kan bestille den din Enjoy buket her.

    Alle blomster bliver leveret hver torsdag mellem 13-18.
    Blomster, der er bestilt efter kl 12 torsdag leveres den efterfølgende torsdag.

    Vær opmærksom på at der om torsdagen kun kan bestilles enkelt buketter – der er lukket for at tegne nye abonnementer.

  • Kan jeg bestille flere Enjoy buketter af gangen?

    Ja meget gerne. Når du er logget ind under “Min konto”, laver du bare en ny bestilling. Alle dine oplysninger er gemt, så du skal bare gennemføre betalingen endnu engang. Du finer ” Min konto” her.

  • Kan jeg selv bestemme hvilke blomster jeg gerne vil have i min Enjoy buket?

    Det er desværre ikke muligt selv at sammensætte sine blomster. Men du kan sende os en hilsen i kommentarfeltet, når du udfylder dine oplysninger, hvis der er enkelte blomster du gerne vil undgå af hensyn til f.eks. allergi.

    Når vi udvælger dine blomster gør vi os umage. Udgangspunktet er altid årstidens blomster, men vi giver dem gerne selskab af spændende og eksotiske typer, så din blomster altid begejstrer, overrasker, glæder og gør dit hjem endnu smukkere.

  • Kan jeg bestille en vase sammen med min Enjoy buket?

    Ja. Vi har udvalgt en smuk vase fra House Doctor der passer perfekt til de skønne blomster. Vasen har en forhøjning i bunden, som sikrer, at dine blomster står smukt.

  • Hvilken størrelse har glasvasen?

    Den lille vase måler H.: 25,4 cm og Dia.:17 cm. Den store vase måler H.:32,5 og Dia.: 21 cm. Glasvaserne er klare med et røget look. De er har en smal hals og en forhøjning i bunden, så det er nemt for dig at arrangere de smukke blomster.

  • Hvor længe holder jeres blomster?

    Vores blomster er valgt og sammensat med omtanke. Vi bruger årstidens blomster tvistet med et eksotisk touch og de kommer direkte fra auktionerne i Holland. Vi samarbejder med en dygtig og tillidsfuld leverandør og netop derfor kan du regne med at blomsterne altid er friske. Blomsterne vil ofte stå smukt i vasen i 5 -7 dage og måske mere. Blomsterne vil ikke visne i samme tempo, så du kan løbende fjerne de blomster der er i forfald. Du kan også forlænge blomsternes holdbarhed ved at skifte vand efter behov og evt. sætte dem køligt om natten.

  • Jeg skal på ferie, hvordan sætter jeg mit abonnement i bero?

    Vil du gerne sætte dit abonnement i bero for en periode kan du gøre det under “Min konto”.

    Når du er logget ind, klikker du på abonnementer – vis – afbryd. Og så er dit abonnement sat i bero, når du er klar igen til at modtage din Enjoy buket, går du sammen sted ind, og klikker på genabonner. Din næste buket vil komme den efterfølgende torsdag. Husk alle ændringer skal ske onsdag inden kl. 24.

Levering

  • Hvilke byer leverer I til?

    Vi leverer i Herning kommune samt Ikast by. Kontakt os gerne, hvis du bor et andet sted, og ønsker at modtage blomster. Så undersøger vi mulighederne.

  • Hvordan sætter jeg mine leveringer på pause i forbindelse med for eksempel ferie?

    Du kan altid sætte dit abonnement på pause og ændre din bestilling under “Min Konto” her.

    Husk at vi skal have dine ændringer inden onsdag aften kl 24, til levering den følgende uge.

  • Hvornår bliver blomsterne leveret til min adresse?

    Alle blomster bliver leveret hver torsdag mellem 13-18.
    Blomster, der er bestilt efter kl. 12 torsdag leveres den efterfølgende torsdag.

  • Hvad sker der med mine blomster, hvis jeg ikke er hjemme?

    Hvis du ikke er hjemme stiller vi dine blomster et sikkert sted i forhold til vejr og vind. Du kan evt. sende os en hilsen i kommentar feltet med et særligt sted vi må stille blomsterne (under et halvtag, i et skur eller hos naboen).

  • Er leveringsomkostninger med i prisen?

    Ja, vores priser er inklusiv moms og levering.

Betaling

  • Hvordan betaler jeg?

    Du kan betale dine bestillinger med dankort på vores hjemmeside, når du har bekræftet din bestilling og godkendt abonnement – og handelsbetingelserne. Pengene bliver trukket på din konto, når leveringen har fundet sted – det vil sige ugentligt, hver 2. uge eller hver måned afhængigt af hvilket abonnement du vælger.

    Hvis det er en enkelt buket, bliver pengene trukket efter levering.

  • Kan jeg ændre kortoplysninger?

    Ja, du kan ændre dine kortoplysninger under ” Min Konto”, du finder det her.

    Når du er logget ind på “Min konto” klikker du på abonnementer – vis – skift betaling – skift betalingsmetode, der kan du ændre dine kortoplysninger.

Har du andre spørgsmål udover disse, er du altid velkommen til at kontakte os på

mail@bloomk.dk eller på 26 81 22 65.